• ERZURUM MERKEZ BİNAMIZDA ÇALIŞACAK BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENLERİ ARIYORUZ İLGİLENEN ARKADAŞLAR 05327075669 DAN ULAŞABİLİRLER

• ARDAHAN ŞUBEMİZDE ÇALIŞMAK ÜZERE ÇOK ACİL REHBER ÖĞRETMENE İHTİYACIMIZ VAR... 05327075669

• 03/12/2013 TARİHİNDE AKŞAM POLİS OKULUNDA VELİLERİMİZLE BİRLİKTE ETKİNLİĞE KATILIYORUZ,TÜM VELİLERİMİZ DAVETLİDİR..GELMEK İSTEYEN VELİLERİMİZİN İDAREYE İSİM YAZDIRMALARI GEREKİYOR ..

• 05/12/2013 TARİHİNDE SAAT 10:00 DA ERZURUM POLİS RADYOSUNA VELİLERİMİZLE BERABERKONUK OLUYORUZ..

• 01/12/2013 TARİHİNDE SAAT 10:00 DA KARDELEN TV DE VELİLERİMİZLE BERABER OLACAGIZ...

• ATÖLYE/ SÖYLEŞİ/ GÖSTERİ İNSANI FOTOĞRAFLAMAK - ÖMER SERKAN BAKIR TÜM FOTOĞRAF SEVERLERİN KESİNLİKLE KATILMASI GEREKEN BİR ETKİNLİK. YER : Okulumuzun Konferan Salonu TARİH:6 EKİM 2013 PAZAR SAAT : 16:00 Tüm foroğraf severler davetlidir https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/1375844_10151940873613875_1478073732_n.jpg

• İŞİTME ENGELLİ ÇOCUKLARIMIZIN SEMAZEN GÖSTERİLERİ

• ATLI TERAPİ EĞİTİMİ 2

• ATLI TERAPİ EĞİTİMİ

HİDROTERAPİ ( HAVUZ TERAPİSİ )

Hidroterapi Nedir?

Hidroterapi , hastalıkların veya fonksiyonel kayıpların tedavisinin suyun fiziksel özelliğinin kullanılarak yapılmasıdır. Son yıllarda Türkiye’de hidroterapi alanında büyük gelişmeler olmuştur ve bir çok hastalığın tedavisinde kullanılmaya başlanmıştır.

Eklemleri üzerine yük bindiremeyen hastalar suyun kaldırma kuvveti sayesinde rahatlıkla eklemlerini kullanarak egzersizlerini daha ağrısız ve aktif şekilde yapabilmektedirler; örneğin diz kireçlenmeleri.

Hemipleji, serebral palsi (CP), multip skleroz (MS), parkinson, paralitik yürüyüş vb. nörolojik vakalarda, ortopedik, geriatrik ve sportif akuatik rehabilitsyonda hidroterapi büyük önem taşımaktadır. Kişiye özel olarak hazırlanan hidroterapi programları ile (koordinasyon, denge, güçlendirme, germe, yürüme egzersizleri, aquatic fitness) bu tip rahatsızlıklar tedavi edilebilmekte ve rahatsızlığından dolayı hayata küsmüş olan insanlar hayata tekrar bağlanabilmektedirler. Suyun kaldırma kuvveti ve nötral sıcaklığının kişinin eklemleri üzerine binen yükü azaltması sayesinde hastada genel bir gevşeme olmakta, bununla birlikte kaslarda ve eklemlerde suyun sağladığı yumuşama nedeniyle germe ve güçlendirme egzersizleri daha aktif olarak yapılabilmektedir. Ayrıca suyun kaldırma kuvveti denge ve yürüme eğitiminde daha aktif ve etkin bir şekilde çalışabilmesine olanak sağlamaktadır.

Hastaların bazı çalışmaları rehabilitasyon salonunda uygulaması bazen çok kısıtlı, bazen ise mümkün olmasa da, tedavi havuzunda rahatlıkla uygulamaları yapıp çalışbilmektedirler. 35 ° C sıcaklıktaki tedavi havuzunda uygulanabilen hidroterapi programları birçok birey için yaşama dönüş yolu olmuştur ve olacaktır.